Vafaan :P

hej idag tog jag mig tiden att skriva igen i bloggen känns fett onödigt, för att ja tror ändå att ingen läser min blogg längre.......
men men idag har det varit en halv bra dag, har haft tyska prov som jag hoppas gick bra :)
sen efter skolan så gick jag och knurre hem till han och åt och sen spelade vi FIFA 09 han vann båda matcherna :( först spelade vi DIF-AIK 1-2, sen spelade vi Chelsea-Villa real 1-2, fast den matchen var fett orättvis för jag hade presen nästan i hela andra halvlek fast sen helt plötsligt så får han bolljäveln och gör ett mål. Aja skitsamma.
men ikväll är det iallfal derby DIF-AIK, hoppas DIG vinner!!!!!'
KOM IGEN DJURGÅRDEN!!!!!

Ludde

jag tänkte också lägga in några bilder från alperna här nu.

dagens låt: ayo technology-millow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0