Alperna

hej alla i lördags kom jag hem från alperna :D
det har varit jätte kul och jätte bra väder, har haft sol hela veckan så jag har en ganska fin google bränna ;)
men det har inte varit någon park men det fanns en half-pipe som jag körde i lite.
off-pisten var såder det fanns inte så mycket eftersom snön var ganska hård, men vi hittade ett ganska bra ställe där man åkte ner i en ravin.
men det har iallfal varit bra snö i pisten och ett par bra resturanger.
min lillebrorsa fyllde också är där av mig fick han ett kinder ägg som morsan köpt på mat affären :P
den kvällen åt vi fondue och det var jätte gott.
sista kvällen så åt vi också ute men då åt vi på en pub/krog som var riktigt cool som hade öppnats för 4 dagar då vi var där.
han som jobbade där var från medelhavet, han var fett cool :P
iallfal så smakade jag lite på en ubåt som smakade ganska gott!!(ubåt=sprit i snaps glas som man stoppar i ölen, för dom som inte redan vet var en ubåt är :), )
jag ska lägga ut bilder både på bloggen och facebook men det kommer ta ett tag för vi glömde kamera så min bror ska skicka till mig.
men nu ska jag fixa andra saker på datan.

Auf wiederzehen!

dagens låt: vi drar till fjällen-markoolio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0