romme alpin

hej alla glada.
igår var jag med skolan till romme och det var faktist kul, men man blir jäkligt trött av att gå upp kl fem på morgonen och fixa lite saker som behöver fixas :P
men iallfal så hade jag en riktigt bra dag men, ett åk som jag och min vänner åkte som var off-pist så svängde jag, emil l, johan och knurre av mitt i off-pist backen medans EMiL och hampus fortsatte ner.
men iallfal så fick vi stacka oss i ca en meter djup snö och gå mellan en tät skog och det kan jag säga var inte kul fön fick vi  att efter det var vi alla jätte svettiga.
fast sen fick vi höra att EMiL och hampe hade också svängt in någonstans i skogen och fick stacka sig ännu längre en oss och blev ännu svettigare än oss :P
och dom två lite mindre bra på skidor alltså ludmila och danne dom tog samma väg som oss fast kom ut samtidigt som EMiL och hampe.
men iallafal i parken så lärde sig emil l och hampus att raila och det var ju bra.
men marcus oiva satte 720 och det var riktigt syggt.
men nu måste jag äta hejdå.

vi ses.

dagens låt: bohemian rhapsody-queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0