Vallentuna IP




igår var jag med axel nästan hela dagen förutom när han hade träning, fast efter den så åkte vi till täby för jag skulle köpa nba 09 och det gjorde jag.
sen kollade vi på jackor och det gick jätte bra för ajg hittade en blå skid jacka fast mamma trodde att jag skulle tröttna på färgen så jag och hon ska åka och kolla igen fast på nån annan affär.
sen idag så har jag åkt skridskor och det är jag väldigt nöjd med för det gick bra.
och senast jag åkte skridskor ar när jag spelade hockey för 2 ett halft år sen.
men nu ska jag gå och spela nba 09.

vi ses.

dagens låt: clocks-coldplay

Kommentarer
Postat av: axel

illa att du har clocks som dagens låt två inlägg i rad! inte okej!

2008-10-28 @ 18:59:46
URL: http://tajmahaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0