Utkast: hejsan. idag ...

hejsan.
idag när jag vakna så var jag så himla trött och kunde knappt gå upp men det gjorde jag iallafal efetrsom jag var tvungen.
sen när jag kom upp gjorde jag mig i ordning och åkte till skolan det var skönt för då blir man ganska pig.
sen när jag kom dit så hade jag engelska men jag kunde inte lämna in min engelska uppgift för det hade blivit nåt problem med datan i skolan så den ade inte kommit hem.
sen iallfal hade jag idrott som var ganska kul för jag hade hoppats på baskett men det var mat gymnastik och volleyboll men jag och emil ägde sönder på volleyboll. :P
sen efter en hel skol dag så åkte jag hem och var ganska trött och då smsade jag axel att ja skulle komma till han efter ha försökt ringa två gonger men han svarade inte.
men iallfal då åkte jag till acke och spelade lite x-box och gitarr som vilket var himla kul för han lärde mig en massa ny låtar som var b.l.a the scientist och fix av coldplay och ett par till men nu ska jag skriva klart min engelska uppgift föt nu vet jag att den har kommit hem.

vi ses.

dagens låt: more-the tellers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0