st.skinkan

Hej nu har skriver jag mitt första inlägg den 13 oktober 08 hemma hos Olle.
Idag har jag haft min första prao dag det var kul men jobbigt, jag praoar på Stadium övre vånningen i täby.
Jag jobbar där med knurre och en som heter marcus från hägernäs han var sjysst.
Sen träffade jag Sabina och Nellie, dom frågade om jag hade pengar men de hade jag inte för jag hade bara 90 kr.
Sen jobbade vi vidare till slut blev det jobbigt, vi skulle ha jobbat till kvart i 6 men vi fick sluta klockan 4.
Sen åkte jag och Knurre hem då hämtade jag mina x-box saker hemma hos han, sen åkte jag hem och åt mellanmål.
Sen ringde jag olle och spelade halo 3 nästa hela eftermiddan.
Sen fick jag middag jag åt pizza bröd så det har varit en riktig tjockis dag.
Men nu är jag hemma hos olle och kollar på two and a half man.
Men nu ska jag titta vidare.
vi ses. =D

dagens låt: the botten is nådd-timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0