Skola igen :/

hej idag började första skoldagen efter praoen den var ganska skön men ändå seg.
men på lunchrasten spelade jag och mina  polare pingis och det var kul.
sen när ja kom hem så åt jag 2 piroger för ja var så himla hungrig, sen gick jag och störde min lillebrorsas band när dom spelade men dom blev inte arga :P
sen efter det så gick jag upp och spelade assasin creed på mitt x-box det var kul men ganska jobbigt för det tog lång tid att klara av en sak :P
sen efter det smsade jag olle men han har fortfarande inte svarat, då kollade jag på next på mtv istället.
sen efter det åt jag middag ja fick makaroner och köttbullar och blev jätte mätt :)
sen har jag kollat på tv tills nu och haft en ganska chill dag men ska nog vara med någon imorgon men vet ietne vem :P


vi ses

dagens låt: Ruby- Kaiser Chiefs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0