Shibbi :P

hej igår slutade ja min prao och fick n t-shirt av lisso som var delägare till affären.
sen träffade jag och gustav malin och försökte hjälpa henne att hitta kläder men hon hittade inget. men på indiska hände en ganska kul sak de va så att knurre putade i malin i en kudd bur så hon inte kunde komma upp och precis när hon blev ner puttad så kom jätte många kunder så de tyckte hon var ganska pinsamt.
sen åkte vi hem efter en hel jobbig dag i täby c.
senare ungefär kl. halv åtta så åkte jag till emil gustavsson och där va även axel, sen gick vi tre till mansnerus och hade trevligt.
sen gick jag hem med knurre vid halv ett ungefär.
idag har jag varit med olle och zebbe men dom blev för jobbiga så jag stack hem istället och nu ska jag spela lite x-box och sen ska jag vara med axel.

vi ses.

dagens låt: it's a hard knock life for us-jay-z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0