Quantum of solace



hej igår kväll sov jag hos axel för jag orkade inte åka hem för det var kallt.
men idag har jag varit med azl=axel och vi har spelat xbox tills kl 12 för då var det dags att åka in till täby för vi skulle på James Bond Quantum of Solace och den var faktist riktig bra och bara för att skryta så vill jag säga att vi såg den tredje föreställningen i sverige och kanske i norden.
sen så åkte vi hem men på väg så upptäcke jag att något var borta och det var min systers cykel nyckel men det kommer ordna sig.
men jag hittade även en snygg jacka som jag hittade på team sportia.
men nu ska jag låta mina bröder spela nba.

vi ses.

dagens låt: inspelning 19-Ludvig & Gustav

Kommentarer
Postat av: azl

dagens låt är faktiskt riktigt bra!

2008-11-01 @ 01:47:40
URL: http://tajmahaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0