HÖSTLOV!!



Hej idag när jag vakna var jag trött som vanligt och tog en dusch och blev pigg.
sen åkte jag till skolan och började dagen med sv som var ganska drygt för vi fick bara sitta och läsa och sen lyssna på ett band som var jätte tråkigt.
i alla fall så hade jag en massa jobbiga lektioner idag fast en som var ganska skön för det var slöjd och då ladda jag hem msn messanger till mobben och till sist en jätte jobbig som tyska för jag hade prov men kunde i alla fall alla glosor förutom en och det var tack vare axel som visade en bra hemsida.
sen smsade jag axel och frågade om vi skulle leka och det ville han =D
sen efter jag hade sagt hejdå till min vän emil i en timme som åker till thailand idag så åkte jag hem och åt mellanmål.
sen åkte jag till axel fast det var inte han som öppna dörren för det var johan som är hans lillebror.
när jag hade gått in sen så satt axel vid datan och hade mysigt.
sen spelade vi x-box vi spelade fifa 09 som jag har börjat tycka e kul, sen spelade vi call of duty och jag ägde inte sönder.
sen spelade också gitarr idag jag visade att jag hade lärt mig viva la vida och då ville han också lära sig den :)
sen gick vi till datan fast då skulle han äta och därför började jag skriva ett inlägg och nu sitter jag här med axel och ska sluta skriva nu.

vi ses.

dagens låt: clocks-coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0