HEJ!! =D

idag har jag vart på stadium igen :P men för första gången tyckt de va riktigt kul :)
de va tavk vare en som heter pelle som e så sjukt rolig.
sen mot slutet av dagen jobbade jag pelle och gustav nere i lagret då började gustav SKRATTA så han grät tack vare pelle :P
sen efter den roliga dagen så åkte jag hem óch var tvungen att skjussa hem knurre på hans cykel för han vägrade skjussa mig.
sen kom jag hem och tog en dusch för at bli pig men plötsligt när jag tänkte att jag var i ett badrum så kom jag på att min ring var hemma hos olle på hans badrum då ringde jag han och bad han komma  med den.
sen kom  min syrra med godus och chirre för hon skulle kolla på något speciellt program då kollade jag lite med henne för att få smaka:P
sen ringde olle och sa att han skulle hoppa över sin handbolls träning och ville att jag skulle komma och sen dess har vu ungefär inte gjort ett piss men nu orkar jag inte skriva mer.

vi ses.

dagens låt: the scientist-coldplay

Kommentarer
Postat av: Jullä

Men ludvig, skriver du blogg ^^

göll<3

2008-10-17 @ 10:24:37
URL: http://appsolut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0