HALLÅ :)


hej :)

nu sitter jag vid mit matbord och gör en liten läxa och ska sen gå och spela gutarr men så här har min dag varit :)
idag har åkte jag med min snygga moppe till skolan det var ganska kul.
sen som första lektion så hade jag sv det gick ganska bra.
sen hade jag engelska och sen idrott, på idrotten hade jag baskett det var fett kul så nu är jag basket provs så nu vill ja kallas micheal jordan =D
sen hade jag lunch och var ass tagad på ugnspannkaka men så säger en kompis till mig att all mat är slut så jag blev ganska arg för jag var jätte hugrig :(
men då åkte jag hem och släptte ut mina hundar nikki och wince.
så istället för ugnspannkaka så åt jag fläskfillé med ris det var jätte gott.
sen åkte jag tillbaks till skolan och var för sen till min so lektion då blev ja lite sur men det gick bra ändå för mitt arbete med en som heter sara gick bra :)
sen hade jag matte som gick ganska bra också :)
sen åkte jag hem och träffade pappa och hans bror björn och farmor det var jätte trevligt.
sen ringde jag axels och frågade om han ville hitta på nånting med mig det ville han då blev jag glad :)
sen när jag kom hem till han träffade jag hans bröder och farmor för hans mor och far var tydligen inte hemma.
sen gick vi upp på hans övervåning och spelade lite gitarr vi spelade många olika låtar :P
sen spelade vi viva piniata på hans x-box det var kul:)
jag fick också äta hemma hos han det var JÄTTE gott sen gick vi upp och spelade call of duty 4 det var också jätte kul jag ägde sönder som fan iallafal hans lillebror xD
sen var det dags att åka till utbildningen och där hade vi jätte kul och nu ska min grupp hålla en messa i januari det ska bli ganska kul :)
sen hade vi en jätte kort nattvard men väldigt skön i kyrkan sen fick vi åka hem och föresten har jag och axel bytt jackor för två dagar :)

vi ses.

dagens låt: curly sue-takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0