BIO!!!



hej idag har jag haft en ganska seg men ändå ganska skön dag i skolan, fast den var ganska jobbig för på musiken gick mit uppförande för läraren inte så bra men sen när jag snacka med henne så sa hon att hon redan visste ungefär vad jag kan spela så hon sa att det var lungt men att jag ändå kunde öva lite på den här låten jag spelade.
iallfal sen efter skolan så stannade jag kvar ett tag för att snacka ihop mig med mina kompisar för vi skulle nämligen på bio för vi skulle på premieren på High school musica 3.
men jag emil och danne åkte i förväg för att käka där och vandra runt lite, men när dom kom så gick vi runt lite till och snackade men sen så gick vi äntligen och köpte lite godis och läsk och satte oss inne på bion och det var ganska skönt för efter att ha vandrat en stund i täby i en jätte tjock jacka som faktist är axels så blev man ganska varm och trött.
sen efter filmen så följde vi nellie till hennes moppe.
sen gick vi vidare till tågstationen.
där fick vi vänta ett litet tag för att tåget skulle komma men det var skönt för då kunde man svalka sig lite i kylan.
sen när vi gick på tåget så såg jag hannes och hans polare då vinkade jag.
sen så gick sabina och danne av i vallentuna och jag, emil och johan av i ormsta och där va johans mamma och hämta han.
men jag hade moppe hos emil så jag och emil gick hem till han sen måkte jag hem och nu sitter jag här och skriver kl 00:00 precis men igentligen skulle jag skriva en uppgift på datan men som vanligt är det nåt problem med datorerna i skolan så det hade inte kommit fram så då kan jag inte skriva klart så därför skriver jag blogg nu istället.
men nu ska jag gå och plugga på nåt annat. = )

vi ses.

dagens låt: reason to cry-takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0