Ännu en till prao dag = )

Hej idag har jag haft en till prao dag.
det var ganska skönt för jag fick sitta vid datan ganska mycket  och  skriva ut en MASSA prislappar.
sen vid 12 tiden gick jag och åt lunch med bara knurre för min andra prao kompis hade matlåda.
vi åt på mcdonalds igen!! fast jag ville käka på taco bar men knurre är så jäkla envis.
sen gick vi och satt och prata med sabina och nellie det var ganska kul för knurre kom ett ganska kul ord att kalla sabina, det namnet var pk xD.
sen gick vi tillbaks till stadium och fortsatte arbeta.
sen ungefär vid 1 så var jag klar med prislapp jobbet. =D
fast då fick jag ett ännu jobbigare jobb som var att jag skulle ta bort gamla skor, men först var jag tvungen att märka alla skor som skulle vara kvar.
sen när jag nästan var klar så kom knurre och sa att vi skulle sticka då sa jag att jagvar tvungen att handla en liten smask bit :)
sen när vi gick på tåget så satte vi oss och var helt slut.........
sen vid kragsta lund så sågg vi hannes som gick på men en vagn bakom.
sen när vi kom till vallentuna så sa knurre att hans mamma skulle hämta oss där men när jag hade gått ut så gick han iväg igen för jag gick och snacka med hannes sen när jag skulle kolla vart han va så var han borta men han hade tydligen gått på tåget igen då blev jag fett!!!!! arg :P
men som tur fick jag skjuss av hannes på hans cykel så det var skönt sen så gick jag hem från ormsta .=D
sen åkte jag hem och åt glass =D
sen ringde olle och fråga om vi skulle göra nåt då sa jag ja.
sen var vi hos han sen hos mig och spela halo3 igen:P
sen så sitter jag här och kan inte skriva mer :P....

vi ses.

dagens låt: fuck her gently-tenacious d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0