4-4 och 3-0


                           4-4                                                       3-0

idag har jag varit med knurre och axel och vi skulle ha spelat lite musik men precis när axel kom så var knurre tvungen att gå för han skulle spela hockey match.
men när axel kom så var vi först inne på datan och lärde oss ¨så som quang¨fast den kommer jag inte ihåt nåt av.
men iallafal sen så gick vi upp och lirade nba 09 och fifa 08 det var riktigt kul men jag tror axel måste träna upp sig lite på nba :P
men efter det så gick vi ner och spelade musik i mit garage det gick faktiste inte så jätte bra men det var kul.
sen så gick vi upp och kollade på arsenal-tottenham som gick bra till en början fast sen så gick det inte så bra för arsenal för det slutade 4-4 fast samtidigt som arsenal spelade så spelade chelsea-hull som chelsea vann med 3-0 så det var ju ganska lyckat.
sen efter dagens match så har jag försökt lära mig¨hes a pirate¨på gitarr som gick ganska bra faktist.
men nu ska jag nog gå upp och spela nba eller når.

vi ses.

dagens låt: we belong together-gavin degraw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0