tröööött !!

hej.
idag har jag varit trött ganska stor del av dagen men blev lite pigare på eftermiddagen.
men iallafal så började min dag med att ha svenska och det avr segt, sen hade jag engelska och hade redovisning om amaré stoudemire och det gick riktigt bra.
sen hade ag gympa och det gick bra vi gymade i gymet.
och där så tog min kära vän Emil Lokatt 70 kilo i bänk press som jag tyckte va riktigt starkt.
och min vän Hampus Svanholm vet jag inte riktigt vad han tog men jag är stolt över han också. =D
sen hade jag lumch men det va inte så gott så ja va jätte hungrig senare nu på eftermiddagen.
sen hade jag matte tävling som gick rent ut sagt JÄVLIGT dåligt kunde inte en ända fråga.
sen hade jag vanlig matte med en vikarie som heter hampus och e sjuk på att lösa sådanna där kuber med färger . =P
sen när jag slutade gick jag och gyma och det gick bra .
sen nu är jag hemma och har duschat ätit mellanmål och ska kolla på tv.

vi ses.

dagens låt: knocking on heavens door-guns n roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0