SNÖÖÖÖ



hej igår hände en del som jag glömde skriva om.
jo går dagen började med att jag vakna och tänkte (idag ska jag plugga) men naturligtvis blev det inte så.
för min mamma kom och undra om jag ville hänga med till stanoch det gjorde jag.
men iallafal så köpte jag ett par jätte snygga och sköna emilio byxor som jag ska försöka hitta en bild på mq:s hemsida.
sen efter ett tag åkte vi hem igen och då fick jag ett sms av EMiL han undrade om jag ville komma på filmkväll hemma hos han och det ville jag :)
sen åkte jag hem och åt middag och kollade lite på madagskar, sen åkte jag till EMiL och där var jag först av alla sen kom azze och efter det så strömmade det in folk.
då kollade  vi först på Grease fast den blev för tråkig så vi kollade sen på Happy feet som äger.
sen åkte jag hem och jag var även då  sist kvar hos EMiL och jag lånade snowroller av han som jag försökte kolla på när jag kom hem men det gick inte för jag somnade.
men iallafal så kollade jag klart på den med pappa idag.
sen idag har det faktist snöat som var väldigt mysigt.
men iallafal så har jag inte gjort ett piss idag ungefär men nu ska jag plugga.

vi ses.

dagens låt: hey hey-Eric Clapton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0