skola igen :(



hej idag började skolan igen och det var jobbigt.
men det var ju kul att träffa alla kompisar förutom emil för han e ju i thailand.
men iallafal så började dagen med mentors tid och det sög.
sen var det ett par till tråkiga lektioner fast på lunch rasten så åkte jag och gustav hem till mig och åt nudlar och kollade på nudel filmen kung fu panda =D
men vi han inte kolla klart men det gör inget för det ska vi göra snart.
sen åkte vi tillbaks till skolan och hade fler tråkiga lektioner och fick höra att alla killar i c klassen hade blivit rånade på deras idrott.
sen när jag slutade åkte jag allmis med knurre fast en som heter fillipa skulle också ha hängt med men hon orkade inte sen.
igår iallfal så hittade jag en evo jacka som är rikitgt fin tycker jag efter ha letat en hel dag men den avr iallafal snygg.
men nu ska jag kolla klart på kung fu panda.

vi ses.

dagens låt: the river-Good Charlote

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0