Oakley A-frame




det är förövrogt dom här det blev fast dom är vita/blå genomskinliga.

.

idag har det varit en soft dag för att efter lunch så behövde jag, EMil och johan bara vara på en halv lektion och sen skulle vi gå och repetera till lucia som gitarrister.
sen var vi tvugna att gå på en halv lektion till som var mentors tid.
sen efter skolan så åkte jag, marcus och jack in till sta och köpte skidglassögon och käkade på donken.
men bara för er läsare så köpte jag oakley a-frame fasst med en annan färg för dom som jag kpte är lite mer lysande blå och vita men dom är fett snygga.
sen åkte vi hem och då åt jag lite pizza och pluggade men nu sitter jag här.

vi ses.

dagens låt: mrs jackson-outcast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0