måndag, tisdag och lite onsdag


Det är för övrigt dom här jag har att välja imellan. =D

hej nu igen, nu hr jag inte skrivit på ett bra tag men nu ska jag ta mig lite tid och göra det.
i måndags så vaknade jag som vanligt upp kl 7:00 och var som vanligt jätte trött. men i alla fall så gick jag till skolan  och hade en ganska dryg dag men ändå ganska lugn.
sedan efter så tog jag och EMiL skolbussen hem till han och lämnade lite saker och sedan stack vi hem till mig.
sen så åt vi och en pluggade för jag hade liksom hemkunskaps prov dagen efter.
sen skulle vi på jeccas konsert på kulturama inne i luma i hammarby sjöstad. men det gick inte som vi hade tänkt oss för jennifers MAMMA hade tagit fram en sl-beskrivning dit  som sa att vi skulle ta buss från gullmars plan till sågen och då kom vi plötsligt ut till hanninge och var mitt ute i vildmarken och då frågade vi en kvinna som var jätte snäll var vi var och de va då vi fick veta att vi var i hanninge.
och då fick vänta en halvtimme för att bussen skulle komma sen fick vi åka i 20 minuter för att komma fram sen tog vi tvärbannan som jag ock min käre vän EMiL sa att vi skulle tagit från början till luma och där han vi då kolla en kvart på jeccas konsert innan den var slut.
men bara för lite kul så ska jag säga att jag gjorde det perfekta brottet också för ``mitt´´ busskort var liksom ett skolkort så det gick ut kl 19:00 så fast jag var så duktig så jag klarade mig hela vägen fram och tillbaka utan att konduktörerna upptäckte mig.

idag(tisdag) så var det som vanligt jag vaknade gick upp, åkte till skolan och sedan slutade men jag skulle iallfal ha köpt ett par jätte snygga skid glasögon idag men så blev det ju så att jag inte kunde det för jag emil, hampus och marcus skulle jibba i en backe hos oss men det gick inte så bra för mig för mina pjäxor var jävligt för små.
men jag satte i alla fall 180 men skidorna låstnade hela tiden typ för dom var lite dåligt inställda.
fast sen gick jag hem och dumpade mina skidor, stavar och pjäxor och gick därefter tillbaka fast då skulle emil och hampus dra men då började jag ock marcus bygga lite till på hoppet och det belv fett bra då större också.
sen så ska vi bygga landning imorn.
men sen gick jag hem och letade efeter bättre pläxor som passar mig och lagade mina skidor och ställde in dom rätt.

onsdag så ska jag antagligen gå upp som alla andra vanliga dagar.
sen så för övrigt så blir mina skid glasögon ännu en dag uppskjutna tills på torsdag.
men iallfal så måste jag säga att jag inte kommer komma på SKU för jag och min vän olle ska vakta en liten valp så därför kommer jag inte.
men nu sitter jag här och ska snart logga in på facebook.

vi ses.

dagarnas låt: lovers in japan-coldplay

Kommentarer
Postat av: azze

dagens låt är bra. mycket bra.

2008-11-26 @ 13:02:31
URL: http://tajmahaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0