Kl 06:23

hej idag skriver jag ett inlä


hej idag skriver jag ett inlägg klockan 06:23 för att jag aldrig har gått upp så här tidigt självmant och för att jag känner för att skriva lite nu.
men iallfal så vaknade jag idag kl 06:00 av min väckar klockank, och tänkte att ajg var ganska pigg om man gemför när jag vaknar klockan 07:00 för då brukar jag vara så tröttt att jag inte ens kan gå upp.
men iallfal så vaknade jag 06:00 och tog en dusch, sen nu sitter jag och äter frukost och skriver såklart.
sen ska jag plugga lite tyska också och spela gittar.
sen när skolan börjar hoppas jag att det inte är en allt för tråkig dag och att det blir en rolig dag.
men nu ska jag äta upp min mat.

vi ses.

dagens låt: in my place-coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0