Gymet


 


hej idag har hag haft en ganska bra dag.
jag började skoldagen medengelska och det var ganka skönt för jag slapp jobba i boken utan på datan och fortsätta skriva om amare stoudemire som är en basket spelare.
sen hade jag jumpa och det var ganska kul men jobbigt också för vi fick gyma och det var kul och nu får vi gyma varje dag till klockan fyra.
men iallafal efter skolan så gick jag till gymet med danne, dennis och axel men danne drog men med han ska jag gyma imorgon.
men iallafal så tränade jag nästan bara armar så nu är jag JÄTTE trött i armarna . :P
men nu så sitter jag här och gör ingenting och ska plugga.

vi ses.

dagens låt: red red wine-UB40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0