Åva Gymnasium

hej igen.
idag så har ajg haft en ganska skön skoldag för jag har bara behövt gå på två lektioner, för att vi har varit på rundvisning på Vallentuna Gymnasium och det var väll säkert bra och så men jag ska nog försöka ta mig in på antingen danderyd(IHL) eller tibble (IHL), ( idrot, hälsa, ledarskap).
men iallfal så efetr det mså gick jag och mina kompisar och storhandlade på ica sen gick vi och åt ``lunch´´men de va inge gott så vi gick och spelade musik i musiksalen istället tills vi var tvugna att gå ut och spela.
sen hade jag so och matte. Sen när jag slutade så gick jag EMil och Emil till centrum för Emil skulle kolla sin rygg och EMil skulle kolla om han någonsin skulle få gå sin moppe kurs.
sen gick vi vidare hemmåt fast ett snabb stop på lidl och handlade lite.
sen skildes jag och EMil från Emil vid ormsta skolan och då gick vi hem till mig och pkuggade.
sen ålte vi på Åva gymnasium mässa och det var väll ganska kul men jag ska inte gå där som sagt.
men medans vi var där så försvan EMiL och azze och danne och emanuel då blev jag arg på EMiL för att han inte sa nåt om att dom gick till donken.
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver.

aufwiederzehn.

dagens låt--the scientist (acoustic)-coldplay

Kommentarer
Postat av: EMiL

Härligt Ludvig!

Den här gången så lyckades jag bara räkna det till 11 stavfel =P

2008-11-19 @ 16:05:50
URL: http://liteti.webblogg.se/
Postat av: acke

haha:)

2008-11-20 @ 19:07:04
URL: http://tajmahaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0