MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR =D




hej alla kära läsare....
idag är det äntligen jul fast när man vaknade imorse så måste jag säga att det kändes inte som jul men senare på dagen så hände det ett mirakel det började nämligen SNÖA =D
sen iallfal så hade vi en traditionellt jul bord och det var gott jag åt btw upp nästan dom flesta av farmors hemma gjorda köttbullar som är sinnessjkukt goda.
sen så åt jag prinskorv och med mera :P
sen sprang jag upp för att hinna spela lite GTA innan kalle anka och jag måste säga att jag känner mig lite spelnördig nu för att man typ springer upp till tv:n och bara måste spela x-box på julafton :P
sen iallafal så kollade jag på kalle anka och då fick jag ett sms av knurre som var inget speciellt med igentligen men jaja:P
sen satt jag där med några andra och vid tv:n som kollade på när jag nördade GTA efter kalle anka:P
men men sen så sa min bror att jag skulle stänga av spelet och och då sa jag att jag bara skulle spara först och den sparningen tog ungefär 1 och en halv timme :P
sen avr det iallafal dags att öppna julklappar och vi hade ingen jul tomte i år :( men skitsamma.
sen så fick jag en hel del schysta saker som en parfym, en sprut deo som var armani som e nice, jag fick någon konstig spegel, jag fick en skiva med johnny cash som jag uppskatar,  en handuk som var fin men sist men inte minst så fick jag en stål-strängad gitarr med märket cort som jag verkligen gillar den e riktigt fin :)
sen så fick min bror ett ganska coolt spel som heter mirror edge till x-boxet som min lillebror nördar just nu :P
sen lite senare efter julklapps utdelningen så gick jag och några andra upp till tv:n och kollade på en ganska sjuk film men ändå lite rolig som heter ''dark army'' den var iallfal ganska gammal men den  dög.
sen ropade mamma ner oss för då var det dags för gröt rimmande och gröt ätning :P det gick väldigt bra mitt rim gick så här, ''jul, kul,strul, liten och ful'' det var verkligen jätte dåligt men det fick duga :)
sen så blev jag jätte mätt och dog.
men nu så kan jag inte komma på något mer att skriva men alla som har lust kan skriva i komentarerna vad dom fick i julklapp så blir det ju lite roligare :P

vi ses.

dagens låt: julsånger den här gången med för det passar bäst idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0