LUCIA!!!



idag hvar det lucia tåg i skolan och jag, EMiL och johan spelade och emil vr jätte nervös för han skulle inleda hela lucis tåget.
sen gick alting jätte bra och flöt på bra.
men det värstamed allt detta var att vi musiker skulle vara i skolan kl 07.20 så jag fick gå upp kl 06.00 fast jag var inte trött fast det konstiga är att all min trötthet kom senare på dagen så idag har jag varit en trött man.
sen när jag och gustav gick från lunchen kom jag på en dikt och så här går den.


nu går jag och gustav här hand i hand framåt på skolgården och slappar vi ser några barn hoppa runt som små kaniner och vi ser små kaniner som hoppar runt barn  och sen slutar hela denna vackra dikt med ingenting. fast igentligen är dden riktigt dålig xD

vi ses.

dagens låt: arabic techno-ingen anning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0