Gustavs låt.



hej mina kära läsare =D
idag för första gången på fem dagar så ska jag äntligen skriva igen :P
men i alla fall så har det varit en helt vanlig dag idag som alla andra tisdagar.
förutom att jag, emil och hampus tog bussen till centrum efter skolan för hampus skulle ta ut pengar och emil också.
sen gick vi till coop och handlade lite smått och gott.
sen efter det så gick vi hem för jag skulle ju ta ut hundarna, men vi var jätte sega hem men när vi hade kommit halv vägs så ringer emils mamma och säger att hon är i centrum och undrar om vi vill ha skuss hem då blev emil jätte arg :P
sen gick vi vidare hem till emil och där skulle jag låna amped som är ett snowboard spel och det har jag spelat idag.
och pluggat förstås.
men nu ska jag lyssna på saknad.

vi ses.

dagens låt: Walk the line-johnny cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0